Uprzejmie informujemy, że z dniem 08.03.2024 r. SP7 Łowicz posiada nowy adres e-mail: sekretariat@sp7lowicz.pl. Prosimy o aktualizację naszego adresu w Państwa skrzynce kontaktowej.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Wycieczka do Ojcowa, Wadowic i Energylandii ”Z dzienniczka klasy VI a”

30.05.2019 - czwartek

Dziś rozpoczęła się nasza długo wyczekiwana 2-dniowa wycieczka do Ojcowa, Wadowic i Energylandii.

Wyruszyliśmy sprzed szkoły o godz.6.00. W Ojcowie czekał na nas sympatyczny przewodnik, z którym rozpoczęliśmy zwiedzanie od zamku na Pieskowej Skale, następnie zobaczyliśmy m.in.: Maczugę Herkulesa, Bramę Krakowską, Jaskinię Łokietka, Willę Gordona i wiele innych atrakcji turystycznych. Wysłuchaliśmy ciekawych historii związanych z poszczególnymi miejscami. Wieczorem zmęczeni dotarliśmy do Wadowic, a po kolacji udaliśmy się jeszcze na spacer po Wadowicach i do kręgielni.

31.05.2019 - piątek

Wstaliśmy wcześnie rano, ponieważ nie mogliśmy się doczekać wizyty w Energylandii. Po śniadaniu poszliśmy na Wadowicki Rynek, zwiedziliśmy Bazylikę i wyruszyliśmy do oddalonego o 16 km Zatoru, gdzie znajduje się  największy park rozrywki w Polsce. Od razu poszliśmy na kolejkę wodną. Czekaliśmy  kilka minut i wsieliśmy do łodzi. Powoli płynęliśmy w górę, chwilę później mknęliśmy jak szaleni w dół, żeby na końcu wjechać do wody. Dobrze bawiliśmy  się na samochodzikach F1. Dużym  zainteresowaniem cieszyły się atrakcje ekstremalne typu Rollercoaster  F1, Rollercoaster Mayan i Rollercoaster Hyperion. To  była wspaniała zabawa i niezapomniana przygoda.

Późnym wieczorem wróciliśmy do Łowicza szczęśliwi, zadowoleni i  bogatsi o nowe doświadczenia. Z niecierpliwością oczekujemy na kolejne wyjazdy:-)

Opiekunowie wycieczki: Ewelina Szczepanik, Piotr Wysocki

Data dodania: 2019-05-30 18:25:18
Data edycji: 2019-06-19 18:28:34
Ilość wyświetleń: 786

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!