Przypominamy, że w dniach 5-16 maja 2025 r. odbędzie się postępowanie uzupełniające o przyjęcie uczniów do klas pierwszych szkoły podstawowej na rok szkolny 2025/2026.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Młodzi głosują”

„Młodzi głosują” to ciekawy projekt realizowany w naszej szkole. W ramach projektu zorganizowano debatę, która powiązana była ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi. Młodzież klas ósmych debatowała na trzy ważne tematy:
Czy udział w wyborach powinien być obowiązkowy?
Czy 16-latkowie powinni mieć czynne prawo wyborcze?
Czy lepiej nie głosować, niż głosować nieświadomie?
Interesującej konwersacji przysłuchiwali się pozostali uczniowie klas ósmych oraz klas siódmych. Młodzież do debaty przygotowała pani Agnieszka Bartochowska – nauczyciel WOS-u. Debatę poprowadził Bartosz Bieguszewski. Wszyscy uczestnicy debaty wykazali się dużym zaangażowaniem. Odważnie przedstawiali swoje argumenty i bronili swoich stanowisk.
Wydarzenie to jest wstępem do symulacji wyborów prezydenckich, która odbędzie się w naszej szkole w dniu 9 maja. W tym dniu uczniowie klas 6-8 będą mogli oddać głos na jednego z trzynastu kandydatów na prezydenta Polski. Choć ich głosy nie będą miały znaczenia w prawdziwych wyborach, to jednak będzie to dla nich ważna lekcja obywatelskiego obowiązku i przywileju, jakim jest możliwość głosowania.


Renata Hymka
Agnieszka Bartochowska

Data dodania: 2025-04-30 21:57:26
Data edycji: 2025-04-30 22:09:00
Ilość wyświetleń: 148

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej