Czcionka:

A+
A-

Kontrast:

Konkurs „Zaprojektuj szkolny znak”

Konkurs „Zaprojektuj szkolny znak”

23 września odbyło się rozstrzygnięcie konkursu „Zaprojektuj szkolny znak” adresowanego dla klas I-III. Organizatorem konkursu był pedagog szkolny Renata Hymka. Zadanie uczniów polegało na zaprojektowaniu i narysowaniu znaków w kategoriach: „zakaz biegania”, nakaz bycia uprzejmym”, „zakaz krzyczenia”, „zakaz bicia” oraz „zakaz popychania”. Celem konkursu było stworzenie serii znaków, które regulowałyby zasady zachowania się podczas przerw. Znaczenie każdego znaku wyjaśnili uczniom przybyli do szkoły policjanci. W oparciu o przygotowane znaki wskazali uczniom, jak należy poprawnie zachowywać się podczas przerw.

            Do konkursu zgłoszono wiele prac. Oto zwycięzcy poszczególnych kategorii:

 

 

„Zakaz biegania”

Miejsce pierwsze – Adrian Gawlik - IB

Miejsce drugie – Wiktoria Pszkit - IB

Miejsce trzecie – Emilia Zawiślak – IB

Wyróżnienia – Wiktoria Piłka – IB, Hubert Ciupa – IB

 

„Nakaz uprzejmości”

Miejsce pierwsze – Antoni Czekalski -IIIA

Miejsce drugie – Jaś Wasilewski - IIIB

Miejsce trzecie – Blanka Kunikowska – IIIC, Jakub Gorzelak – IIIB

 

„Zakaz krzyczenia”

Miejsce pierwsze – Agnieszka Matyjas – IIA

 

„Zakaz bicia”

Miejsce pierwsze – Marcel Jagielski - IIC

Miejsce drugie – Julek Graczyk - IIC

Miejsce trzecie – Grzegorz Karda – IIC

 

„Zakaz popychania”

 

Miejsce pierwsze – Amelka Dańczak - IIB

Miejsce drugie – Igor Miklaszewski - IIB

Miejsce trzecie – Lenka Siekierska - IIB

 

Zwycięzcom nagrody wręczyli policjanci z Powiatowej Komedy Policji w Łowiczu.

 

Data dodania: 2019-10-01 18:25:05
Data edycji: 2019-10-04 21:03:12
Ilość wyświetleń: 143

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
aktualności i informacje
Twój Boks
Dowolna informacja
Przykładowy button