Uprzejmie informujemy, że z dniem 08.03.2024 r. SP7 Łowicz posiada nowy adres e-mail: sekretariat@sp7lowicz.pl. Prosimy o aktualizację naszego adresu w Państwa skrzynce kontaktowej.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Chambord w strugach deszczu

Spotkanie wszystkich szkół uczestniczących w projekcie Étoile-Cyclo odbyło się w przepięknej scenerii jednego z największych zamków nad Loarą Chambord. Zamek przywitał nas strugami ulewnego deszczu i popsuł wspólna zabawę zaplanowana przez organizatorów, ale nie popsuł humorów. Przemoczeni i przemarznięci przemykaliśmy wśród niezwykłych komnat Franciszka I i szukaliśmy polskich śladów Stanisława Leszczyńskiego, który mieszkał tam przez kilka lat. Czwartkowa pogoda nie sprawiła nam psikusa i w pięknym słońcu przejechaliśmy ponad 40 km wśród pół i łąk równiny Beauce. Po drodze podziwialiśmy piękny zamek w Talcy, gdzie młodzież miała za zadanie odnaleźć różne elementy architektury na fasadzie budowli. Następnie przejechaliśmy do La Bosse, gdzie każdy spróbował swoich sił na polu golfowym. Zabawa była świetna i polska drużyna zajęła 2. miejsce. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się przy pomniku polskich lotników poległych w czasie II wojny światowej. Wieczorem, po dojechaniu na nocleg dowiedzieliśmy się, ze z powodu zapowiadanych złych warunków pogodowych musimy zmienić plany i wrócić do Montoire autobusem. Ostatni wspólny wieczór spędziliśmy grając w bule korzystając z ciepłych promieni zachodzącego słońca nad doliną Loary.
M. Wiśniewska

Data dodania: 2019-06-08 16:21:52
Data edycji: 2019-06-10 16:26:53
Ilość wyświetleń: 887

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!